lite djupa grejer haha.

helt ärligt talat, så ja. nu ska jag bli seriöst här ett tag.
något som jag funderat över är att de som inte känner mig tror att jag är en tyst tjej. och ja, ibland så kan jag vara det. men när jag känner mig bekväm med någon, paratar jag hur mycket som helst. och jag är inte så tyst och försiktigt som jag verkar. så båda är väl sant till en viss del. men det dom som känner mig glömmer bort ibland, är just det. att jag ibland är rätt försiktig och inte riktigt alltid säger ifrån. så folk har rätt lätt att trampa på mig, typ ta mig för givet och liksom tänka ''men det gör inget, hon blir ändå inte sur'' eller nå sånt. och ibland blir det jävligt frustrerande. för när jag väl säger ifrån, så nekar vissa att de ens gjort något. för ja, jag är rätt naiv ibland. och jag vill oftast tro på det som de säger. men vissa gör det jävligt svårt. så på endel människor har jag som gett upp hoppet på att det någonsin kommer att ändras, det har inte speciellt bra förutsättningar för det iaf. och något som är säkert, är att jag klarar mig väldigt fint på egen hand. jag vet vilka som är mina riktiga vänner, och vilka jag kan lita på. jag vet vilka som jag inte kan förvänta mig nästan något från. vilka som bara tänker på sitt eget bästa, och aldrig liksom ger rum till någon annan. och även om det är få som man faktiskt kan lita på, håller jag mig hellre till dom än att försöka med någon som bara tänker på sig själv. men det som de här personerna glömer bort är att jag faktiskt kan stå upp för mig själv, och att jag inte ger mig. har alltid gått min egen väg. och de kommer jag fortsätta med.
jag vet egentligen inte vad jag vill säga med det här. men ja, nu vet ni iaf haha.
bilden är från google haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0