när man har lite att göra:)

10 saker jag tycker om:
Min säng.
Håkan Hellström.
Soliga förmiddagar.
Långsamma promenader med fina vänner.
Att resa.
Min pojkvän.
Att fotografera.
Att åka tåg.
Fina klänningar.
Julafton.
9 saker jag tycker mindre om:
Att vara uttråkad.
Åka bil.
"Dageninnanprov - ångest".
Sjukdommar.
Bra serier som tar slut.
När min katt släpar in levande och döda djur.
Mitt hår.
Att studiebidraget tar slut alldelles för fort.
Torrt nagellack.
8 bloggar jag läser:
Olof.
Ouryoungdays.
Maja och Petronella.
Fotoexplosion.
Sabina.
Rebecca.
Lisa.
Anton.
7 saker jag vill göra i framtiden:
Ta studenten.
Resa jorden runt.
Vara lycklig.
Bo tillsammans med den jag älskar.
Ha ett bra jobb.
Flytta långt här ifrån.
Resa ännu mer.
6 filmer jag tycker om:
The Last Song.
Kenny Starfighter.
The Notebook.
The Boy in the Striped Pyjamas.
Hitta Nemo.
Dirty Dancing.
5 saker jag är rädd för:
Spöken och annat onaturligt.
Att förlora någon nära.
Mörker.
Oändligheten.
Daggmaskar.
4 ord som beskriver mig:
Envis.
Drömmande.
Lycklig.
Lat.
3 saker jag ser fram emot:
Imorgon.
Dagen efter det.
Dagen efter den dagen.
2 snygga kändis-killar:
Johnny Depp.
Luke Pritchard.
1 bra låt:
The A Team - Ed Sheera10 saker jag tycker om:
10 saker jag tycker om:
min pojkvän
att se på film
the first aid kid♥
sommar
när man har jobbat för något, sedan lyckas
att fotografera
rita/måla och typ allt annat i samma stuk
när man har ett nytt favoritplagg
desperate housewifes
h&m's fashion against aids 2012


9 saker jag tycker mindre om:
dagen innan ett prov
när en sjukt bra serie slutar
att ha tandställning, rätt jobbigt faktiskt haha
när folk säger att det är fint med kurvor, men fult att vara för smal. finns liksom inget rätt eller fel.
när det är kallt och blött ute
när man inte hittar något att ha på sig
att städa
att sova själv, inte lika varm och mysigt!
när man har för höga krav på sig själv

8 saker jag vill göra i framtiden:
tatuera mig
få körkort
gå ut skolan
jobba med något jag tycker om
resa till new york, london, thailand och andra länder
köpa ett par jeffrey campbell-skor och gå loss hos victoria secret!
typ få barn, när jag blir gammal haha


7 filmer jag tycker om:
friends with benefits
burlesque
abduction
no strings attached
love and other drugs
i rymden finns inga känslor
dear john


6 saker jag är rädd för:
mörker, ibland iaf haha
att någon nära en ska bli sjuk/dö
spindlar
typ att inte komma någonstans i livet
att skolan ska gå åt faan
att typ bli ensam kanske? vet inte riktigt haha

5 ord som beskriver mig:
drömmande
glad
lat haha
försiktig
snäll kanske? haha

4 saker jag ser fram emot:
sommarlov
stockholmsresa till sommaren!
fåstudiebidraget
fredag

3 snygga kändis-killar:
joel kinnaman
channing tatum
justin timberlake haha

2 bra låtar:
rebecca ferguson - nothings real but love
gotye, kimbra - somebody that i jused to know

1 bra hemsida:
weheartit♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0