worst day ever

nä men nu ska vi inte vara sånna. men nä, dagen har inte varit bra alls, men skit samma. nu är jag hemma och ska ta tag i lite skolarbete. tänkte ta och börja med historian så man gjort bort det. sen ska jag skriva sv. nationella talet.. tänkte skriva om hur man som liten liksom sätts ihop med folk, som man kanske egentlien inte alls passar att umgås med.. tex pga att man bor grannar, man går i samma skola eller att ens föräldrar typ känner varandra och hur relationen sedan förändras ju äldre man blir. haha, lite tråkigt, jag vet.. men jag kom som inte på något annat som jag kunde skriva om och sedan kunna prata om i 4 min.. vet dock inte riktigt om jag får ihop 4 min på det här heller. men ja, vi ser ju.
sen om jag hinner åker jag kanske iväg med kristoffer till hans mamma och fikar.. men det beror helt på vad klockan hinner bli innan jag är klar. men ska sätta igång nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0