i'm back

efter ett helt oplanerat och långt uppehåll är jag nu tillbaks. har haft kusiner på besök, varit i bäckmark, en sväng till till stockholm och nu jobbar jag. i helgen har jag haft picknick på hängbron och varit på pdol. bästa helgen på änge måste jag säga, men är nog inte så konstigt i och med att jag inte gjort något i sommar ;) har verkligen varit en tråkig sommar full av dåligt väder, jobb och andra tråkigheter. men nu känns det som att den här sommaren har en chans att ändå bli rätt ok! längtar verkligen till helgen, två dagar LK! kommer nog bli skitkul! men nu till det mindre roliga, dvs, upp och jobba imrn. så nu får jag väl ta och säga godnatt för ska krypa ner i sängen med min pojkvän och se på lite tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0