i guess i've been running ’round town

har bloggat jättelite, har inte riktigt orkat eller haft inspiration. 
har ju mest hobbat och så. men fick tidig helg ju, och har inte gjort speciellt mycket. torsdags sg jag film och myste på med en massa gott. midsommar spenderade jag med min farbror och kusiner och åt thaimat och grillat haha. åkte hem med taxi rätt tidigt.. vid tio kanske? låg och såg film igen när jag kom hem haha. och igår var jag extremt uttråkad, kunde inte ens springa på stan i och med att det var stängt. tog igen det idag, sprang en massa på stan med har i princip inga pengar.. så fick bara med mig ett plagg hem.. imrn blir det jobb igen, 5 dagars jobb sen HEM TILL NORRLAND♥
skulle nog aldrig flytta till stockholm faktiskt. är inte en sån tjej haha, eller jo, vissa stunder, då man har en massa pengar haha! men trivs väldigt bra hemma i norrland och friskluften. är super smutsigt här haha, och på den tiden jag varit här har jag nog sett mer kryp än jag gjort i hela mitt liv. så fort det regnat lite är det sniglar ÖVERALLT, skitstora äckliga. det låter som att man överdriver men alltså, många är typ 5-7cm lång, och ÖVERALLT. man måste se vart man går osv. sen är det småkryp som typ myror och så överallt för att det är så smutigt. så nu vill jag hem, får hoppas att veckan går fort så jag får komma hem till min fina pojkvän♥
 
tänkte lägga upp lite iphonebilder från tiden jag varit här i sthlm haha, har inte precis hänt så mycket, men ja. titta i alla fall!
 
 
 
 
dl 
midsommar.
 
luch i en park med matilda.
 
var med kusinerna i kista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0