i huvudstaden.

kom fram hit till sthlm igår, var inte alls läskigt att flyga ensam. bara lite jobbit att åka från min fina pojkvän. men ja, nu är jag här i alla fall och det har gått riktigt bra! jobbat hela dagen och ska nu snart lägga mig och se en film. funderar på att köpa ett eget internet, en såndär ''sticka'' alltså. internet hos min faster räcker inte riktigt ner till källaren utan blir jätte dåligt då jag är nere. haha, vet inte hur man förklara egentligen. men ja, tänkte ringa mami sen slå på en film nu, är så trött!
tänkte lägga upp lite bilder från i fredags också, kristoffer gick ut 9an då. så fick lite bilder på honom i kostym. that's a first! haha. men vi var väl lite med familjer och så då, sen drog vi in till stan en sväng. hände dock inte så mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0