-

Hello!
har varit hos frissan idag. är så sjukt missnöjd haha.. skulle göra typ en ''dip dye'' om man nu kan kalla det så? nä, men skulle vara mörkbrunt med blonda toppar. nu ser det ut som att jag har brun utväxt på ca 3 cm, sen att jag har orange/blont med röda fläckar... ser inte alls bra ut. ska tillbaka dit på onsdag för att göra om det. helt ärligt talat så skäms jag lite.... känner inte att jag vill visa mig alls in public. men ja, vad ska man göra? :) har bakat lite för att få mig själv på andra tankar haha... så har suttit med my family ovh ätit sockerkaka haha! gott. nu ska jag snart gå ner i mitt rum och kanske slå på en film och se med kristoffer! sova tidigt också! upp 05.45 imrn :(
Hello!
har varit hos frissan idag. är så sjukt missnöjd haha.. skulle göra typ en ''dip dye'' om man nu kan kalla det så? nä, men skulle vara mörkbrunt med blonda toppar. nu ser det ut som att jag har brun utväxt på ca 3 cm, sen att jag har orange/blont med röda fläckar... ser inte alls bra ut. ska tillbaka dit på onsdag för att göra om det. helt ärligt talat så skäms jag lite.... känner inte att jag vill visa mig alls in public. men ja, vad ska man göra? :) har bakat lite för att få mig själv på andra tankar haha... så har suttit med my family ovh ätit sockerkaka haha! gott. nu ska jag snart gå ner i mitt rum och kanske slå på en film och se med kristoffer! sova tidigt också! upp 05.45 imrn :(
syns att jag använt hårsnodd, men det får ni leva med!
och jag har inte heller någon aning om varför jag håller handen så konstigt på alla bilder haha?! sen vill jag bara säga att jag vet att det ser ut som ''cutt-sår'' på armen haha, men har bränt mig i ugnen när jag bakade för någon dag sen haha.
ni får även en bild från söndagsmorgonen, tyckte den såg rätt mysig ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0