haha,undra varför jag känner igen mig?

haha, känner igen mig en massa när jag läser det här eftersom jag själv är väldigt känslomässigt rubbad typ haha. har extremt lätt att bli ledsen, och kan vara ledsen utan att veta varför rätt ofta. men som hon skriver så gör jag nog det också omedvetet och blir kreativ av det. den blir  det så mycket lättare att kämpa när det känns som att man är på botten (fast egentligen är jag inte det utan skapar den bilden helt själv haha).
vet inte hur bra man ser vad som står men  kika in här för att läsa inlägget: http://anagina.blogg.se/2012/may/jag-och-mitt-humor.html#comment
vill bara även flika in att hon är väldigt snygg också haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0