måndag.

har varit hemma idag.
blev att jobba massa matte och så. ska snart ta och ''jobba lite'' eller vad man ska kalla det haha. svårt att förklara, så jag låter bli. men det ska jag göra iaf, sen ska jag städa lite hade jag tänkt. ordentligt. sen jobba mera matte. otroligt rolig dag, ja jag vet! hade varit så jävla gott att baka också haha. men sånt hinner jag inte med! just nu ligger jag och ser grey's anatomy. hade väl tänkt försöka sova tidigt ikväll, börjar ju extremt tidigt imrn, 8.15 för att vara exakt. jaja, har inte så mycket att säga idag i och med att jag inte gjort så mycket.
ni ska dock få ett collage med nyheter från Gina Tricot. loveit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0