såg att min vän melinda hade gjort en lista, så då bestämde jag för för att göra detsamma.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Vet inte riktigt, att ha en ledig kväll utan matte? kvällen var dock inget vidare faktiskt.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Ingenting, men för en halvtimme sen kom jag hem från mormor och morfar efter att ha jobbat matte i 3 jävla timmar.
Det sista du sa högt: ''det orkar jag inte ikväll''
Det senaste någon sa till dig: ''okej''
Vad har du druckit idag: saft, coca cola♥
Vad var det senaste du åt: hallonpaj
Vad var det senaste du köpte: minns inte, varit pank ett tag haha.
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit.
Vad är det för väder hos dig nu: Regnar
Godaste glassmaken: b&j chocolate fudge brownie
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: vet inte, inte alltid iaf!
Sover du tungt: ja.
Drömmer du mardrömmar: Ibland.
Trivs du med ditt jobb: jobbar inte än, tyvärr.
Favoritklädsel: snygga jeans och ett snyggt oversize linne och en fin bandeau och ett par fina högklackade skor.
Favoritlåt just nu: Amy Macdonald.
Vad ser du om du tittar till höger: ett stöckigt rum.
Vad gör dig glad just nu: att få krama min pojkvän hade inte varit helt fel.♥
Vad ska du göra härnäst: hoppa in i duschen!
Hur skulle du beskriva ditt drömhus?  stort med många rum, ett stort kök och en stor garderob. sen ska det vara ljust.
Humör just nu: helt slut i huvudet haha
Favoritgodis: räknas glass? för i så fall säger jag samma som tidigare!
Kläder just nu: grå mukisar, ett linne och en mysig kofta
Sommarplaner: jobba, åka till sthlm. spendera så mycket tid med vänner och min pojkvän som möjligt!
Hur många kuddar sover du med: bara 6 stycken, vill ha fler. men det verkar som att de andra också vill ha kuddar att sova med?!
Spelar du något instrument: Nej
Morgon eller nattmänniska: tyvärr morgonmänniska.
Vad är viktigast för dig: att de som jag tycker om mår bra.
Är du kittlig: inte bara lite
Snarkar du: bara när jag är förkyld vad jag vet haha. men andas jävligt tugnt.
Stjärntecken: vågen
Äckligaste insekten: MYROR SÅ ÄCKLIGA
Längtar du mest efter just nu: min pojkvän♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0