detta fält måste fyllas i

har inte uppdaterat på länge haha. men tänkte ge er en update på vad jag gjort under tiden!
Fredag: for till luleå som jag redan skivit haha. var med hanna och evelina, vi gick till adde och hälsade på ett tag. sen lagade vi tacos på kvällen till lördagen! gick och la oss någorlunda tidigt för att orka upp 7.00 nästa dag!
Lördag: harry-potter-maraton! såg film i typ 20 timmar. somnade ju såklart där mot slutet haha! men hade väldigt kul iaf!
söndag: vaknade hos hanna. åt frukost sen kom mamma, pappa, natalie och kristoffer och hämtade mig. vi gick på stan i luleå. fick med mig en jeans-skjorta (från mami) och en bandeau, ett svart vanligt skal till min iphone och ett par skor(från pappa).
gina-59kr
kappahl-399kr
Måndag: valborg. for och solade solarium. hade fullt upp med en massa annat hela dagen. åt middag hos anna. sedan for jag och kristoffer in till stan och träffade emma och linn. hade en bra kväll, bättre än förväntat!
idag: har nästan inte gjort någonting. men just nu står städning på schemat! när jag har städat blir det DESPERATE HOUSEWIVES!!!♥
fick den här av kusinen som är i london när hon var hemma en sväng! ska hänga i mitt rum senare när jag får tid att sätta upp den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0