feel free, think big

kollar på fråga olle och ska snart borsta tänderna och krypa ner under täcket i min nybäddade säng. och kanske prata lite med min pojkvän på skype. mår illa för har inte ätit någon middag eller så, sen var jag så trött efter en hel dag i köket i skolan så direkt när jag kom hem parkerade jag mig själv i sängen med lite desperate houewifes. låg kvar där till ungeför 21.00 då hela sverige bakar började och då såg jag det och städade mitt rum lite och bytte sängkläder. hade tänkt sova tidigt ikväll, är sjukt trött och har träningsvärk sen jag och emma var på step in i onsdags. börjar klockan 10 imrn och får skjuts av mamma, sen har jag matte 50 min och slutar sen. då ska jag möta upp mamma i stan och fixa gymkort. känns som att jag vill shoppa lite också men hade ju varit bättre att spara pengar tills man åker till luleå, men får se imrn hur jag känner. hade väl tänkt baka också i helgen eftersom kristoffer kommer. någon tårta av något slag. vet dock inte vilken men ska kolla igenom mina receptböcker så får jag se sen. nu snart när det blir paus i fråga olle ska jag gå och borsta tänderna, puss och kram hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0