sorry

förlåt att jag inte bloggat något! har varit i bäckmark i helgen och som ni kan tänka er så är det inte den bästa täckningen där så tar typ ett år att lägga upp ett inlägg med mobilen. sen igår så hade jag lite fullt upp! städade hela mitt rum och gjorde fint! sen gjorde jag middag och efterätt. och så såg jag och kristoffer film :) johan falk hihi! dom bästa filmerna som finns alltså!! skulle kunna se dom hur många gånger som helst!!! jag och emma har pratat om att ha johan falk maraton.. skulle varit skitkul! ska göra ett inlägg om min helg senare :)
 
idag hade jag tänkt försöka baka lite gott. kan fota och lägga upp recept sen också om det blir nå bakning! :)
eftersom jag vaknat så jävla tidigt idag hade jag tänkt göra färdigt frukost till då älsklingen vaknar. bara för att jag är en så bra flickvän hihi! :) nu ska jag minsann börja ta tag lite i den här dagen (som knappt börjat hehe) men ja! hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0