hellu

vaknade upp med världens huvudvärk idag, så stannade hemma. har väl legat i sängen hela dagen, rätt tråkigt ju. så leds på att bara äta och inte göra något.. måste börja få igång rutinerna så att vardagen fungerar ordentligt! jag tycker själv jag mår mycket bättre då jag umgås, rör på mig, tar han om mig själv och min ekonomi, försöka uppfylla mina drömmar, ha mål att sträva mot osv! jag blir gladare då! men ja, tillbaka till den här dagen! jag och mamma for iaf och hyrde några filmer och köpte hamburgare! när lillsyrran kom hem lagade vi mat och satte oss framför tv och kolla film och åt! sen har vi bastat, haft inpackning i håret, ansiktsmask, plocka ögonbrynen osv! har skolfoto imrn så blir att kliva upp tidigt och fixa sig. torsdag har vi kök hela dagen, och frdag blir det först en liten ''minifotografering'' med melinda, sen ska jag baka tårta för får besök senare, fyller ju år på tisdag så ska bara ha en liten filmkväll med tårta och några fina! resten av helgen spenderas med min pjkvän som kommer hem en sväng ♥ saknar honom! hoppas på en super helg, behöver det! men ja, nu hade jag nästan tänkt göra mig i ordning för kvällen och lägga mig och se någon bra serie eller något sånt! puss och kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0