möblerat om, igen!

jag älskar att möblera om hehe, om jag ska städa.. måste jag nästan möblera om, annars är det så tråkigt. ibland kan det räcka med att flytta om ''grejer'' eller så flyttar jag om lite möbler, eller så byter jag olika möbler med natalie / köper begagnade möbler som jag byter med.. det är så roligt att flytta runt allt, det känns nästan som att det är nytt. + att om jag inte möblerar om så faller allt ihop och så har jag inte koll på vart något är för att jag flyttar runt utan att tänka på det. men om jag gör om allt så kommer jag liksom ihåg vart jag lägger allt. just nu så söker jag ett nytt sängöverkast till min 120cm säng. ett vitt, funkar även om det är mönster.. och om det är någon annan färg, men helst ljust. om ni har något kan ni ju skriva en kommentar eller så kan ni skriva på fackebook :) jag ska även byta gardiner och så måste jag få upp något över skrivbordet. ser så tomt ut annars :) typ en tavla, eller foton tror jag! tänkte lägga upp bilder på rummet i det här inlägget.. så får ni se hur det ser ut, om någon ens bryr sig ;) men ja.
 
vad har jag gjort i helgen då? jag var med jossan efter skolan i fredags typ, sen for jag till bäckmark, och var med min fina pojkvän och hans familj. och i lördags var vi till jokkmokk ich gjorde i ordning i hans fina lägenhet! super fin är den! :)
 
 
nu ska jag vara tråkig och se på bones! puss kram

Kommentarer
Postat av: Melinda

Fint det blev Amanda :) Jag bryr mig!

Svar: tack! vad bra haha! :)
Amanda Eriksson

2012-09-02 @ 21:38:24
URL: http://meellee.blogg.se
Postat av: frida

Åh vad fint det blev:) det här med inredning kanske är din grej?;) hoppas allt är bra. Puss

Svar: tack! haha.. vem vet? ;) puss och kram <3
Amanda Eriksson

2012-09-02 @ 21:42:11
URL: http://frajdey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0