baby you're a fire work

har haft nationella talet idag, gick väl faktiskt helt ok! sen for jag hem och sov ett tag, var så jääävla trött. sen var jag med min älskling och åkte buss med hans mor. sen jobbade jag lite matte och städade. nu väntar jag på att karatefylla ska börja! kan hända att jag uppdaterar lite dåligt i veckan, har väldigt mycket matte. men ja.. har iaf funderat lite mer på vad jag ska ha för tatuering sen när jag ska tatuera mig. funderar på att jag och mamma ska tatuera in varsin uggla någonstans. håller fortfarande på en uggla iaf haha. älskar ugglor, så jävla vackra! och mamma gör också det. så passar nog bra för oss! men ja, har tänkt gå och borst tänderna nu så att jag är klar till karatefylla börjar. ska sova nästan direkt efteråt, åker 6.45 imrn på morgenen.... kommer vara död haha. men ja, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0