Jag har vakat många nätter

har sovmorgon imrn till klockan 10, fast resten av klassen börjar 8.20! så skönt. en stor fördel med att redan läst svenska och engelska haha! sen slutar jag 10.50.. jag vet, vafan ska jag dra mig till skolan för haha? svaret är, matematik. sen när jag slutat åker jag på ikea mest troligt! och på lördag till jokkmokk. ska iaf lyxa till det lite och stanna uppe lite längre ikväll haha ;) går och lägger mig 22-23 nästan varje kväll haha! men vafan, jag är såå jävla kvällstrött haha ;) haft kök hela dagen idag iaf! har gjort pannacotta med hallonsås, chokladmousse, glass (eller ja, parfait som det kallas) och sandwish! bilder finns i mitt långa inlägg där nere! kan ju passa på att säga att jag skiter i om någon tycker det är ointressant! i så fall, fortsätt bara inte läs! ;D ska iaf gå och ta nå ''kvällsmat''! ;) puss och kram!
oretusherade och fina bilder på mig haha ;) den nedre bilder är en dagens outfit-bild från igår haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0