yes, weekend

FYFAN VAD SKÖÖNT. dör typ, har nog inte längtat så här mycket till helg någonsin!! är ju ledig från jobbet imrn i och med att det är midsommar. faster, hennes man och min kusin har åkt iväg till stugan så är ensam här ikväll. skönt att få vara helt själv ett tag! är lite jobbigt att bo hos någon tycker jag haha, man slappnar inte av på samma sätt som när man är hemma. men är bara en vecka kvar tills jag kommer hem!!!!!! wiiie. sen bara en vecka kvar av jobb. eller ja, det beror ju på hur man ser det... ska ju jobba igen 3 perioden.
idag efter jobbet gick jag en sväng på stan, sen for jag och handlade lite. kom hem vid typ halv 8 så hoppade in i duschen, åt lite middag (från icas salladsbar), gjorde i ordning allt gott och satte mig vid datorn.. har försökt rensa bland mina vänner på facebook, men tar så jävla lång tid.. har väl lyckats radera 10 personer haha? någon som vet om man kan ta bort flera vänner samtidigt? känner att jag har alldelens för överflödigt med vänner och orkar helt enkelt inte.. vill bara ha dom som faktiskt vill se vad dom gör på dagarna haha, familj och lite närmre vänner osv haha. aja, när jag kom hem fick jag en glad överraskning i ett brev som låg på min säng. mamma skickade en tidning, tuggummi ochen marabou :D love it!! ska ta och fortsätta se film nu, kramis♥

Kommentarer
Postat av: Melinda

Härligt, då syns vi kanske snart!! Kul att höra att allt går så bra för dig :) Känner igen det där, att det inte alls känns lika bekvämt att vara hos någon under en period, man kan precis som du skriver inte riktigt slappna av helt och hållet. Samtidigt en bra erfarenhet. Är stolt över dig att du är där nere och jobbar och sliter! Saknar dig och kramar!

Svar: tack! ja vi får hitta på något när jag kommer hem! puss och kram på dig! vi ses!
Amanda Eriksson

2012-06-21 @ 23:01:33
URL: http://meellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0