It's like the force of gravity

ledig nu då. skönt som bara den. ska jobba matte hela helgen igen, tråkigt i know. Kristoffer den jäveln är i bäckmark. saknar honom redan♥ har fått sommar jobb dessutom. första perioden i Stockholm på fasters jobb. sen tredje perioden här i boden på Ågården. fucklife haha. fick inte något av mina alternativ, och inte ens rätt period. har ju tur som får jobba i Stockholm också. men känns inte så där superkul ändå, speciellt eftersom Kristoffer jobbar andra perioden. jag första, han andra, jag tredje. ingen jävla ledighet tillsammans nä! :( kommer dö när jag ska vara i Stockholm, kommer helt enkelt att längta ihjäl mig. men kanske är bra för mig att göra något sånt här haha. jaja, orkar inte tänka så mycket mer på det nu :) just nu ser jag greys anatomy och dricker cola. så jävla gott. funderar på att se uppdrag granskning sen, det avsnittet från idag. kommer inte ihåg vad det handlade om, men lät intressant. ååh, vet inte vad jag ska skriva nå mer haha. saknar min pojkvän för mycket för att tänka på nått annat haha. så lägga mig och deppa under täcket nu, och kanske dejta kudden istället för pojken min om någon timme! puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0