myyys

hej hej! :)
har inte bloggat på ett tag, inte haft tid och inte orkat riktigt.. har mest bakat haha! sen i måndags har jag bakat en plåt hallontosca, choklad rutor, två plåtar morotsmuffins, två plåtar morotskaka, två plåtar sommarkaka, havre rutor med nougat,  en annan slags chokladkaka, två kladdkakor, en hallonpaj, och ja.. säker något som jag glömt haha! mormor fyller även år idag... men dock stod inte jag för bakningen idag haha. hade inte tid, pluggade lite. har hunnit en sväng på stan också. och på lite ''party'' med emma om man nu kan kalla det party haha. var så jävla skönt väder idag så har spruningt omkring i bikinitopp och jeansshorts hela dagen! har cyklat till konsum ikväll också och köpt kesella med natalie och kristoffer. nu har jag precis bastat och myst lite med mamma. jaja, nu är det dags att slå på en film! ha det bra! sov gott hehe♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0