hot bath

efte att stått ute och frysit så spolade jag upp ett varmt bad och myste på! nu ligger jag i sängen och kollar sista säsongen av älskade desperate housewifes för tyup 253386592826 gången!♥ ska väl snart byta om och göra mig i ordning. men blir nog mjukisar och så idag! ska göra lite middag och sen bär det av mot melinda♥ vi ska se JOHAN FALK!!! omg döööör hoppas att min älskade frank syns lite i den här filmen! joel kinnaman, alltså finns ingen snyggare♥ bli inte avundsjuk nu kristoffer hihi;) shit, känner att jag kommer somna om jag inte tar tag i mig själv nu och går och gör min iordning haha... :( hörs senare babes!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Blir mysigt <3

2012-11-02 @ 17:43:33
URL: http://meellee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0