Dag 1 - En bild på dig och 10 faktapunkter

• jag älskar att baka (vilken nyhet;) )
• jag trivs i boden rätt bra, men om jag skulle flytta någonstans skulle jag kunna tänka mig att flytta till jokkmokk!
• jag älskar att se på film! bland det bästa jag vet! :)
• jag dricker inte alkohol, än iaf ;)
• jag älskar att jobba med händerna och så! allt man får pilla och fixa och trixa med tycker jag är skitkul!
• jag älskar barn! tycker det är skitkul att vara barnvakt osv, är så roligt att vara hos kristoffer för där är det alltid fullt med barn hihi!!
• min 11-åriga syster har större fötter än mig, och snart är hos längre än mig med. skitunge!
• jag längtar supermycket efter att få klä upp mig i någon snygg klänning, högklackade skor och så, men har inte riktigt någon anledning till att göra det då jag inte är så mycket för att festa! men vem vet? julafton & nyår är ju på g!
• jag och kristoffer har varit tillsammans i snart 1 år och 8 månader :) ♥
• något jag önskar mig just nu är att få åka på en spa-weekend och få massage, fixa naglarna, plocka ögonbrynen och få ansiktsmaker och sånt! ååh, hade varit super hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0