min helg!

Fredag: i fredags klev jag upp extra tidigt för att gå på ett möte. sen hade jag en lektion och efter det skyndade vi till coop och hämtade ut min hårförlängning. sen for vi till jossan och färgade mitt hår. det blev inte så lyckat dock. vi hade i det lite för länge så mina blekta toppar blev alldelens för mörka. men förhoppningsvis så far det bort innan lovet om jag tvättar det nog ofta ;) annars får jag färga hårförlängningen också. men annars är jag supernöjd! och gud vad skönt det är med längt håååår! älskar känslan av det. och fan vad jag längtat efter det! vet inte hur länge jag väntat på att köpa en hårförlängning :) men tillslut hade jag pengar för att göra det ordentligt! ville inte att det skulle bli så att jag köpte den och så sen kunde jag inte göra det snyggt på en gång! men ja.. sen funderar jag på att klippa den lite att den blir snyggare längre ner! men det ser jag efter jag tvättat den och så.
 
Lördag: skoterns dag! var i voulerim så jag, kristoffer och simon gick en sväng på nån skoteraffär och tittade. sen gick vi hem till deras farmor och farfar och var där ett tag! jag och kristoffer åt gomiddag där och mot kvällen så for vi till bäckmark och såg en film. 
 
Söndag: vi var hemma vid lunch ungefär.. när vi var här städade jag lite och så. vi myste på lite!
 
det var min helg! hade ni en bra helg? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0