Söndag

nu var det söndag igen då...., vaknade vid 6.30 för kristoffer skulle åka iväg med sin pappa till deras stuga och slakta älg.. så vaknade då och har legat kvar i sängen sen dess... sovit lite till och från haha :) såg torka aldrig tårar utan handskar.. har sett lite på det tidigare på tv, mentycker det är såå obehagligt när dom typ ligger där och dör... så har inte sett ordentligt förens idag. tycker fortfarande inte om programmet men kan typ ändå inte sluta se.. kan aldrig sluta se på ''deprimerande'' program eller vad man ska säga.. alltså, när det handlar om hemska saker liksom.

idag hade jag iaf tänkt ta en prommis och sen ska jag jobba lite matte eftersom jag har prov! :) och plugga inför närlingsläran som vi också har prov på imrn... sen ikväll är det ju solsidan!! ska baka nå gott och sen typ scones eller nå annat gott ''kvällsfika'' och dricka te! så kanske jag inte har lika ont i halsen.. har så jävla ont i kroppen och i huvudet.. jävla förkylningar... och imrn blir det att vara med emzi lite! nu ska jag iaf ta och klä på mig haha :) puss och kram!

PS. sorry för dålig uppdatering i helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0