We're just having fun, We don't care who sees.

 
godmorgon! sitter hemma hos kristoffer i hans kök, hade tänkt vara lite snäll och diska lite åt honom medans han är i skolan! (: igår mötte han mig vid bussen och vi gick och lämna mina grejer hos honom. sen gick vi till ica med bland annat sandra och några till! köpte lite godis hihi! sen gick vi hem och såg två av mina favvoprogram.. hela sverige bakar och fråga olle hehe :D onsdagar och torsdagar är mina favvodagar när det gäller tv ;) nybyggarna, greys anatomy, hela sverige bakar och fråga olle. love it ;) idag blir det väl att mysa på lite med kristoffer, ska laga lite middag åt honom sen får vi se vad vi hittar på! :) nu ska jag ta en dusch och sedan fixa till mig lite! see ya! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0