don't argue with an idiot

"Don't argue with an idiot; people watching may not be able to tell the difference."
Don’t argue with idiots. They drag you down to their level and beat you with more experience.ef
efter en jävligt lång skoldag, agerade jag flytthjälp åt emma, fick även ut lite ilska igår, var jävligt skönt haha. sen när jag väl kom till boden igen åkte jag hem och åt middag, bytte kläder och så sen for jag iväg igen till linn (och nu mera emmas hem också haha) och var med henne och emma. kom hem vid ett kanske. ikväll hade jag dock bara tänkt vara hemma. måste plugga matte som bara den! men nu är jagleds på den här jävla snön och slasket. nu är det banne mig dagsatt det blir varmt!
Don't argue with an idiot; people watching may not be able to tell the difference.
Don’t argue with idiots. They drag you down to their level and beat you with more experience.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0