sv nationella tal

har övet till mitt nationella tal imrn, är inte nervös ännu, för försöker att ine tänka så mycket på att jag faktiskt ska läsa upp det för hela klassen sen.. imrn. men imrn lär väl nervositeten sätta igång haha ;) nä men idag har jag väl mest varit i skolan och gormat med emma. sen fick jag åka hem tidigare och öva på nationella hemma istället. så har väl mest gjort det. känns ändå skönt att jag ska göra bort det imrn, så slipper jag tänka på det och kan fokusera på matten och att faktiskt kunna göra annat kul haha. men just nu är skolan prio ett. vill gå ut ettan men E i matte och så bra som möjligt i resten. nu ska jag ta mig något att äta! sen 21.55 börjar ju fråga olle! och det ska jag se haha. men ja, ha det bra, och sorry för lite ointressanta grejer som plugg och så haha. men det är mest det jag gör nu på dagarna, så ja. what to do, what to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0