autumn anxiety

känner att jag börjat få lite höstångest.. kallt, blött, blåsigt och ingen pojkvän hemma att värma sig hos. vill flytta, sluta skolan, jobba och bara vara. begrava mig själv i jobb, tjäna pengar och komma hem till min mysiga pojkvän som jag saknar så. tror inte skolan är något för mig egentligen. men får fösöka härda ut nu, det är ju ändå bara lite mer än 6 veckor kvar till höstlovet.. drygt 3 månader till jullovet och ungeför 9 månader till sommarlov. sen två år till. brukar ju gilla hösten, men tror att jag hatar allting just nu, för att jag saknar kristoffer♥ nu ska jag ta och göra mig en kopp te och slå på någon film eller något. sånt som man gör på hösten.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Låter inte kul, men det är nog viktigt att man låter sig själv känna ibland. Fast att man sen också kämpar vidare, så som du gör! Du är stark Amanda och jag hade en trevlig kväll idag, hoppas du också hade det :) Förstår att du saknar din pojkvän, men snart ses ni igen och kan sakna varandra lite extra mycket. Se det så, även om det är tungt. Kramar på dig finaste vännen <3

Svar: hade supertrevligt! tack! kram på dig med <3
Amanda Eriksson

2012-09-17 @ 23:17:59
URL: http://meellee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0