mat är gott.

gjorde matteprov idag, tror det gick bra hehe. sen håltimme för mig, men spenderade den med att kolla på en massa kläder på internet. sen hade vi andra lektioner och så. var hemma vid 3. åt chokladkaka hehe :D mums. men ja, har nu bestämt mig för att inte äta ihjäl mig på godsaker varje dag. kan ju räck med en ''lill-lördag'' på veckorna sen + helger haha ;) sen kanske man borde börja röra på sig lite också ;) men ja, allt det löser sig. sen hade jag tänkt börja ta tag i bloggen och göra en fin design osv. jag ska även börja spara pengar och så. börja hålla i ordning i rummet, känns som att jag lever i ett litet jävla förråd där det inte går att ta sig runt i. fast ajg har ju egentligen en walk-in-closet och ett rätt stort rum. är bara för mycket grejer. jaja, ska slutar nu, why? donno! pussis och kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0